ПРОБЛЕМА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА PROM ЧЕРЕЗ МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН
РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
1. Тільки для IOS для користувачів браузера Safari. У них, по політики безпеки Apple, включений у налаштуваннях пункт “Без перехресного відстеження.
Щоб в кошик Safari працювала, пункт “Без перекрестн. отслеж." повинен бути вимкнений. Якщо людина використовує, наприклад Chrom, то у нього таких проблем не буде. Також не буде проблем, якщо він робить замовлення через майданчик Prom.
2. Касается не только IOS, но и всех, кто выключил у себя прием куки (cookie) в браузере. Такие люди не смогут ничего положить в корзину, так как браузер не сохраняет данные о действиях пользователя, в следствии чего мы не сможем знать, что у него в корзине и, соответственно, оформить заказ не удастся. Некоторые пользователи даже не помнят, что отключили куки. Для них мы сейчас готовим специальное уведомление с разъяснением.
3. Деякі користувачі вимикають в браузері (будь-якому) javascript і без нього ні одна кнопка або інший активний елемент на сторінці не спрацює, якщо не потрібне перезавантаження сторінки. А значить кошик просто не зможе відкритися - кнопка буде не клікабельним. Javascript - вбудований мова програмування, який використовується для створення інтерактивності на сторінці для доступу до елементів, що вимагає дії користувача (посилання, кнопки, програми, надбудови тощо).